Snart... ÄNTLIGEN!

Imorn kväll kommer äntligen Jonas tillbaka. Har varit 2 jobbiga dagar här hemma. Jag väljer dock att inte berätta om det. Känner att det kan vara min egen lilla hemlighet. Men det viktiga är att det blir bättre. Vill man att det ska bli det så får man också de till att det blir så och jag är bestämd att det ska bli bra. Kan ta tid, eller så går det snabbt. Men bra ska det bli.
Vad vi har saknat Jonas här hemma alltså. Speciellt nu när det varit som det varit... Men imorn äntligen! Min vecka har ändå gått ganska fort. Mamma och Fia kom hit i söndags kväll, Lisa kom i tisdags, då åkte de andra hem. I onsdags var jag på BVC och så var jag med Stina och Linda, sen blev de lite så där... igår var vi bara hemma. Jenny kom över så vi käkade, hon färga håret sen passa hon Vincent medens jag tvättade. Idag ska jag ta tag i hemmet lite och det sista som ska med till Danmark. Ska även ut och träffa Angelica och Sofia en sväng sen tror jag. Så jag har haft mitt ändå.
Jonas och Pontus tyckte att det började bli tråkigt. Tror det hade varit roligare att vara allihop. Så lät det på dom i alla fall. Nu såg dom bara fram emot Danmark, vilket Jenny och jag också gör så klart :)

Ja ja, sitter här och lyssnar på spotify, låtar som för minnen med sig kan vara så mysigt att lyssna på ibland. <3

Nu ska jag se om Vincent somnar så jag kan klippa hans naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0