Vilken himla tur alltså...

Igår visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Vi ville bada men visste inte vart... Blev att vi gick ner och satte oss på Eriksdalsbadet. Men lite tråkigt att bada ensamma, så stina kom dit med Casper :D När vi kom hem läser vi i tidningen att en tromb passerat badet och att det låg massor med grejer överrallt och i bassängerna o allt. :S Tur att vi precis hade gått. Vi som hade våra små med oss.

Aja, vi gick gem ganska skapligt för att hinna handla, äta och städa lite. För Jonas pappa o Irene skulle komma över vid 19 tiden. Strax efter 19 så bad jag Jonas ringa Janne för att se om dom va i närheten, tänkte då att jag hade gått ner. Nehe, då va det vi som skulle kommit till dom, asg! Fast så va det nog inte egentligen. För vi frågade t.o.m om Irene oxå skulle följa med till oss och Janne sa ja... ja ja, nu åkte vi till dom i alla fall :D

Idag ska Jonas va med Pontus hela dagen vid Långholme, och jag är ensam med Vincent. Eftersom Daimtårtan inte kom till användning så finns det i frysen... Nån som känner sig sugen? :D Neh, förstår det. :P
Vet inte vad jag ska roa mig med.

Kommentarer
Postat av: daniela

det har jag förätit mig på på jobbet :P Men sjukt gott!

2010-07-03 @ 13:15:48
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna - Gravid. v.39

Haha nej då jag ska inte glömma o höra av mig... :) Pusssss <3

2010-07-05 @ 11:20:11
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0