CSN striden är över :D

Jag fick precis som jag ville :) efter 12 veckors strid med dom får jag nu äntligen CSN bidrag. Fattar ni hur mycket jag får nu i klumpsumma eftersom jag inte fått för all tid jag pluggat??? UNDERBART!
Känns som att sista pusselbiten faller på plats. DEt va precis det här vi behövde, nu är det slut på tjaffs om pengar och allt :) Min sommar kommer bli underbar, jag kommer kunna unna mig lite mer och även ge till Jonas och Vincent med gott samvete <3
Allt jag får in under Juni är mer än Jonas lön... Vilket känns ÄNNU bättre :D
Jag tror inte ni fattar hur jävla glad jag blev av att se mitt beslut... Eller så har det egentligen inte gått till... Runt midnatt i natt gick jag in på CSN och mina sidor, såg då att dom fattat ett beslut men fanns inget meddeland. Kollade om jag kunde skicka in studieförsäkran (vilket man bara kan om man fått beviljat) ser att det funkar och kollar mina utbetalningar :) HIMMEL!!!!!!!
Jag trodde verkligen jag skulle få avslag medans Jonas trodde jag skulle få bidraget. Men efter 12 veckors strid kändes det mest hopplöst. Men vad jag är lycklig nu :) Nu väntar jag bara på att få in första delen dom är skyldig mig, vilket kan komma typ idag eller imorn eller nått. Man vet aldrig :) Sen får jag bidrag den 24e igen :) UNDERBART!!!!!!!

Aja, idag är det dags för Vincents andra smak portion, idag blir det nog majs eller morot :) Får se vad han tycker om detta, banan gillade han faktiskt :) Ska försöka filma, men det vet man ju aldrig hur det går :D Men får se hihi. han väckte mig tidigare än vanligt idag och upptäckte att hans näsa var tjock av snor. Fick droppa och sedan suga, och han verkligen HATAR när man gör det. Men ut kom det och nu verkar det bättre. Dock ville han inte ha så mycket mat, men snart igen kanske :D

Som ni märker så skriver jag inte så mycket om Vincent... Men det finns inte så mycket att skriva om... Han är aldrig ledsen eller grinig eller gnällig. Han är med oss och pratar och skrattar och ler. Han är helt underbar min grabb <3 Han kan se ett damkorn flyga runt och blir jätte road av detta :) Han sover hela nätterna utan problem och utan nappen. Han vill knappt ha den längre... Dock tycker han om tummen och det gör inte vi. Så nappen vågar jag inte ta bort för han ännu med risk för att tummen börjar användas istället.

Nehe det va det för idag! Tack söta sari för kommentaren i förra inlägget, det är verkligen mer roligt att sitta med Vincent och uppleva hans framsteg än att sitta här och skriva om dom <3

Kommentarer
Postat av: sari

Ja, det kan jag tänka mig att det är :) är glad för din skull! <3



bra att du får pengarna nu :) kramis

2010-06-03 @ 08:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0