Första kursen klar!

Jaaa! Nu är jag färdig med Arbetssätt och lärande! Har haft 3 stora uppgifter, G på dom 2 första och den sista (som jag hade svårast med) fick jag VG på :D Skit glad blev jag. Mitt slutbetyg blev G och det är jag bara glad för :D Jag gör mitt bästa och försöker få med allt jag bara kan, men jag måste inte ha VG eller MVG i allt, så länge jag klarar mig och klarar kurserna så är jag glad. Men jag blev super lycklig när jag såg mitt VG i alla fall :D TACK!

Igår var jag ner till Urban Deli en stund. Jeanette fyllde nämligen 40 år igår. Köpte en stoooor bukett blommor med mig till henne från oss alla. Fick champagne när vi kom oxå :D Blev bara knappt 2 timmar för mig då lill-korven skulle hem och äta lite mat :D Men det gjorde mig inget. :)

Idag ska vi till VH (Västra Haninge) och grilla hos Anders och Jenny. Blir att ta pendeln dit ut när Jonas och Jenny slutat jobba. Ska gå ner på systemet åt Jonas senare. Blir inget för mig idag tror jag. Inte så sugen.

Nehe, titta in hos Vincent och se hur han har det. Han va inte hungrig 5.30 när jag vaknade i alla fall. (Hoppas jag får sova en stund på dagen annars orkar jag inte) Men han kanske börjar bli hungrig nu :D

Höres en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0