God kväll!

Först ska jag börja med att tacka min underbara vänn Johanna för det otroligt fina arbete hon gjort med min blogg!!!! Är så nöjd över den så ni anar inte. Tack gumman!!!

Sen har jag vart i Flen nu i helgen. Skulle ner till Vingåker och kolla lite kläder, så bestämde mig för att hoppa av hos mamma och sova kvar.
Fia, Chrissie och jag gick ner och tog några öl medans Vincent och hans mormor hade massa mys hemma. :D Var en super trevlig kväll och det va så kul att träffa massa gammalt folk igen :)
Idag va vi hos Birgit och hälsa på, käkade pratade och drack kaffe sen va det så dags för mig att ta tåget hem. Tur som jag hade skulle Åke åka samma tåg så vi gjorde varann sällskap i det fulla tåget så hjälpte han mig sen när vi skulle av med vagnen och allt. Jätte tack.

Hemma har jag inte gjort så mycket. Matat Vincent, kollat datorn, kollat tv:n och myst med Jonas såklart.

Tackkorten är framme hos alla nu från dopet... Alla FÖRUTOM Gudföräldrarna. :D Galet, men kommer det inte får ni ett nytt förstås. :D

Imorn väntar vaccinering igen, dos 2. :S Känns sådär faktiskt, så måste jag gå ner själv med. Men men. Sen efter Jonas slutat jobba ska vi på föräldragrupp, sista gången innan sommaren.

Ja ja, nu får det va bra här för denna gång. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Vi har också dos 2 imorgon.. Lycka till! :)

2010-06-13 @ 22:54:46
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0