Nationaldagen

Idag firar vi sveriges Nationaldag! är det någon som gör något speciellt en dag som denna?
Själv sitter jag i soffan med datorn på magen, Vincent halv sover bredvid mig och Jonas sitter vid köksbordet med sin dator.
Idag vill jag börja med att sända en tanke till Farfar som skulle fyllt år idag! Sen vill jag även sända min tanke till min käraste mormor som gick bort idag för 13 år sen. Helt galet att det är så länge sen.

Sen vill jag även passa på att gratulera min lillasyster Rebecka och hennes tjej Frida till förlovningen igår! Jätte grattis till er! Skickar pengar till graveringen <3

Igår var jonas och min dag typ, vårat datum :D Om ca 1,5 månad är vi också förlovade. <3 Kommer bli härligt nere i Danmark den dagen :)
Och igår satt vi även i Rållis för att kolla maraton. Gick hemifrån runt 10 tiden och kom hem runt 23. Blev en låååång dag, men jätte trevlig. Vincent va snäll mot oss heeeeeela dagen :D Inte ett ljud från min lilla gosse <3 Anders och Jenny kom också dit och dom hade med sig sin dobberman som är 12 veckor gammal. Ni kan tro han va söt. Man blir lite sugen, men nej tack. Jenny och Pontus var ju också med såklart :) Super kul!

Idag blir de väl soffhäng som det ser ut just nu. Imorn ska jag klippa mig och färga håret tänkte jag. Ska nog åka ut till Nacka forum tidigt för att få tid snabbt :) Tänkte ge dom fria händer typ... Ingen rak lugg och håret ska fortfarnde gå att sätta upp lite i alla fall, men sen får dom göra precis som dom vill :) Får se hur resultatet blir :P

Nehe om jag ska fortsätta hänga kanske, eller ta tag i dammsugaren? Hårt val... :P

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis till er dag. Ja igår var Mirjams dopdag så hennes dag med, o 6 år sen Fia tog studenten, ja tiden går.. Idag har min lillskrutta feber,vill ej äta heller suck,får se hur hon är ikväll annars får jag väl åka in till sjukan,blä. Sköt om er o ta hand om er

2010-06-06 @ 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0