Nyklippt

Så där då, då är håret fint och frächt igen :) Klev in hos frisören vid 11 tiden och gick därifrån vid 15 tiden ca. Jag klippte mig, färga en lite ljusare grund och sen slingor på det. Kalaset slutade på 1200 kr. Men det va värt det för att få håret fint igen nu inför sommaren. Visst tycker jag att det tog extremt lång tid, men resultatet blev juh så bra.
Skulle juh även passat på att shoppa lite och storhandla, men det fanns det ingen tid för sen, Jonas va tvungen att sova så han orkade med natten av jobb. Men vi kan ta det en annan dag, idag kanske?
Just nu håller jag på med tvätten, sen ska Jonas till tandläkaren 14.15, men efter det kanske?

Just nu ligger Vincent och sover i min säng hos Jonas, kan ju inte ha honom med ner till tvättstugan. Så där inne kan han ligga ett bra tag till :) Ska juh snart ner och hänga upp tvätten så onödigt att väcka honom innan jag är klar.

Ja ja, nehe glo vidare här då :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Spännande,såg fint ut på fb,hoppas få sig dig live snart:-) Ska vi ta en dg på junibacken snart? Lova ju fia med förra året, är ju midsommar snart så får väl bli före det el efter,sen har jag semester juli,men åker bort ca två veckor. Men vi hörs,puss

2010-06-08 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0