Sol, sol, sol!!!

Underbara väder :D Man kan inte annat än att bli super glad och sprallig i kroppen när sommaren är här, eller snart i alla fall. Strålande sol idag och varm och skönt.
Ska gå ner på innergården här hemma snart för att sno färg på kroppen, när Jonas vaknar hoppas jag på att vi går till parken istället. Solen finns inte här nere så länge som man skulle vilja, men morgon sol efter kaffet är härligt det! <3

Tanken va lite att jag skulle gått på bio idag med Angelica och Sofia, men sofia skulle göra nått inför sitt slutprov i skolan, och jag känner mig egentligen inte så pigg. Jonas är genom förkyld och det smyger sig på här med. Han orkar inte ta hand om Vincent själv och det förstår jag... Så nej inget S.A.T.C 2 för mig idag... Imorn kanske? Skulle kunna funka bättre :) OM de finns platser kvar.

Igår skicka vi iväg bilstolen oxå, skönt att bli av med en massa skit här hemma. Nu är det bara den där jävla balklänningen som jag vill bli av med. Ska även sälja matbord+4 stolar... men måste komma till skott och lägga ut det, haha.

Nehe, detta duger ju så klart inte om jag ska få nån sol på mig :D

Ps, som ni märker så blir bloggandet inte av så ofta, tycker inte det är kul att sitta vid datorn längre, har ju Vincent som roar mig :) Läser allas bloggar genom mobilen istället :D

Kommentarer
Postat av: sari

Ne, det e klart att datorn inte är roligt längre :) du har ju skaffat dig ett liv :)



Puss o kram till er!

2010-06-02 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0