Underbara dag!

Idag har vi spenderat vår tid hos Vincents farmor på deras baksida i solen. Vi blev bjudna på god lunch (köttfärssås och spaghetti) och efter det blev det jordgubbar och kaffe :) Vi hade det verkligen varmt allihop, men vi turades om att sitta på skuggplatsen :)

Igår slutade Jonas kl 13 redan och nu har han semester <3 Detta firade vi genom att gå på dejt. Vi gick längs med hammarby kanalen för att sedan ta båten över till Sjöstaden. Där satte vi oss på Jimmys och käka. Blev 2 rätters med Toast skagen och varmrätten var kalv medaljonger på bönbädd med parmesanpotatis. Gott som satan var det :) Till det blev det en öl och maaaassor med vatten.

Hos Jonas mamma bestämde vi även att julen ska firas hos oss i år. Alla som vill fira med oss får komma dit den här gången. Vi har sagt ifrån om att sitta och köra runt till alla. Vincents första jul vill vi fira hemma. Så se till att fixa bil redan nu eller köp tågbiljetter. Priset per biljett idag är 125:-. :)

Nehe, se när Jonas kommer då... Han drog iväg och skulle tanka. Själv har jag mest suttit och pluggat när vi varit hemma. Men tappade tråden för ett tag sen då Vincent låg och bubbla så jag inte kunde koncentrera mig längre. Men hoppas jag kan plocka upp tråden när Vincent somnat igen :D MÅSTE bli klar så jag slipper den där kursen :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som en vettig lösning,lika bra säga till nu,så hinner folk planera.. Har nu bara två dar kvar o jobba,ska bli så skönt med semester,vart en jobbig vår,jobba heltid,ha huset samt barnen,är du hemma i helgen? Samuel åker till Mika så har ej lust vara själv hemma,kanske kan dyka upp? Kram

2010-07-01 @ 09:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0