Vaccinering nr 2

Igår fick Vincent andra dosen vaccin, han blev så klart ledsen men inte alls lika illa som första gången. Han har inte fått feber denna gång heller så det tackar vi stort för.
Nu väger vår prins 6820 och är 63,7 lång och huvudomfånget hamnade på 41 cm. :) Killen börjar bli stor.
Nästa vecka blir han hela 5 månader också... :D Han äter smakisar varje dag, ibland mer och ibland mindre. Men vi har inte bytt helt och hållet utan han får ersättning efteråt också. Funderar på att börja med lite kvälls gröt åt honom med.

Ja ja, snart kommer Jonas hem, då ska vi väl laga oss lite mat. Blir nog stroganoff idag. Imorn ska jag tvätta under dagen om jag orkar haha.

Neh, nu har jag inte så mycket mer att skriva... JO, vårt efterlängtade paket kommer i nästa vecka <3 ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna - Gravid. v.36

Ja eller hur... den är ju bara i vägen nu så ungen kan ta o komma ut tycker jag..

Den är ju inte sådär "liten" som sist vi sågs när du va lite pinsam haha...

2010-06-15 @ 20:05:23
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0