Vincent 5 månader

Idag är min prins redan 5 månader :D Kan inte förstå att han är så stor nu. Har nästan glömt hur liten han var när han kom till världen.Man tittar på bilderna, men kan ändå inte förstå.
Tänk så mycket som hänt egentligen. De 2 första veckorna låg vi inne på Neonatalen, sen hade vi hemsjukvård i 2 veckor. Vi har redan hunnit byta vagn en gång och vi är inne på vår 3e bilstol :D Vi har hunnit resa med honom, var nere i skåne i 2 veckor i mars. Vi har haft dopet för honom.
Ja mycket har hänt och mer kommer det bli. Idag om en månad är vi i Danmark på semester, och Jonas och jag slår till med en förlovning :D Det är det hemliga paketet vi väntar på :D Så i denna vecka hoppas jag att dom kommer, våra underbara ringar <3


Ja ja, idag är det inte så fint väder, skulle bli bättre på dagen, så vi får väl se. Vincent knölar runt här, tror han håller på att somna igen. Han har en så himla cool body på sig. Det står "I wasn´t born yesterday" på den, just för idag :D
Nehe, busa med Grisen min lite :D

BTW, visst var väl Bröllopet med stor B vackert? Vi var aldrig ner på stan, ser bättre på tv:n. Men nu längtar man bara ännu mer tills det är dags för oss att ta det steget i livet. Inget jag vill göra ännu, men inom 10 år gärna.

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis till Vincent 5 mån idag, ja tiden går fort, bara svissar iväg. Åker ni förbi Lenalis då,ni har ju lovat det,hihi.. Blir hon nog glad. Jag åker ner runt den tionde o blir nog nere ett tag,då hon fyller 65 år. Ska väl hinna med en tur upp till dig med o till Junibcken el skansen el npt annat kuligt:-) Kram på er

2010-06-21 @ 11:20:04
Postat av: h - emmas mamma.

Tiden gåår verkligen fort! Har jag räknat helt galet eller är Vincent 21 dagar äldre än Emma? Hmm.. Jag är lite störd när det handlar om att räkna sånt där, hahaha! Kram på dig och grattis till Vincent :D

2010-06-22 @ 08:11:09
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, visst är det svårt att fatta att ens pyre snart är ett HALVÅR... känns ju som igår man var där på BB mitt i smällkalla vintern.

Samtidigt känns det som han alltid funnits hos en.... skumt det där :)

Kram

2010-07-01 @ 13:00:17
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0