Vincent och jag tog ett hastigt beslut

Idag blev det bestämt från en sekund till en annan att vi skulle till Flen. Mina planer för denna dag blev inget av och det ända alternativet jag hade här uppe var att umgås med min goa vän Angelica... dock fanns rosé vin med i den bilden och det va inte alls va jag ville idag. Så jag fick för mig att åka till flen. Sagt och gjort. På en timma satt vi på tuben på g till centralen. Hann ge vincent mat, byta om och packa han väska på en halv timma. Duktigt av mig :)
Väl framme på stationen står jag så snällt med min sovande prins i vagnen och väntar, då dyker Tom (Amazon...) upp! YES! Fick hjälp och sällskap hela resan :)
Väl i Flen blev det att överraska mamma som ännu inte visste att vi skulle komma. Sa hej och gick vidare. Blev ica, orlog och sen parken. Efter att fikat tog slut så bestämde vi oss för att gå ner till badet :) Vilken jävla promenad i denna värme sen då :) Men aja, Vincent fick mat där nere och vi satt och hängde medans barnen (Rebecka, Frida o Alex) badade. Sen blev det att gå till mamma för att hinna inta lite mat innan tåget hem skulle gå. Fick ett bra tåg hem så behövde ingen hjälp som tur va :) Stannade på grillen på vägen för att ge min kära sambo lite mat (och mig själv såklart, igen).
Nu sitter jag här och väntar på att Jonas ska komma hem igen, han fick åka på jobb direkt efter maten tyvärr.

Snart ska jag väl ge Vincent lite mat så kanske vi får sovmorgon imorn :) Inte för att jag ska klaga för han vaknar tidigast 8 på morgonen <3

Kommentarer
Postat av:

Varför hörde du inte av dig?Du visste ju jag var ledig igår,hade jag o barnen ju kunnat följa med till sjön... Jobbar en vecka till sen änt sem, dyker väl upp någon dag,sköt om er,kram

2010-06-29 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback