Dopet och firandet av Jonas



Åh vilket fint dop det blev! Är verkligen super nöjd med presenterna och maten och alla snälla som kom :)
Visst fanns det saker som kunde varit bättre, men det tänker jag inte ens bry mig om längre.
Vincent va snäll heeeela dagen. Även fast han vart omflyttad bland alla våra gäster sa han ingenting. :)
Tack till er som var med och gjorde hans dop till en toppen dag!

På kvällen var de dags att fira Jonas. Blev inte alls så många som vi skulle blivit... Men vi som var med hade det super trevligt! Började med att pusta ut här hemma med några öl och texas hold´em. Dock hade vi inga riktiga marker, så fick ta alla mynt vi sparat. Malin som aldrig tidigare spelat förut spela ut oss alla. Vinst pengarna stoppades i en av Vincents nya spargrisar. I den hamnade även alla pengar han fick på dopet. Nu ska jag öppna ett eget konto till honom bara så vi kan sätta in allt när grisarna är fulla. :)

På fredag kommer Jonas hem igen, denna gång för evigt :) Nu är kursen slut och det ska bli så skönt att ha honom hemma igen. <3 saknar våra tråkiga vardags kvällar när vi bara sitter här och suckar för att vi har tråkigt, eller små tjaffsen om vem som ska diska och vem som ska laga maten :) ÄNTLIGEN nån att gabbas med igen :D

Om ca en timma ska jag fylla på Vincents mage igen innan natten. Han ligger redan och sover där inne, men jag vill sova imorn så då väcker jag honom så vi kan sova till i alla fall 8 :D
Nu ska jag kolla klart på S.A.T.C på Comedy central <3

Jonas och Vincent, Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Dopet var så fint, och Vincent snäll hela dagen, du får gärna be Janne om bilderna från hans kamera också till mig..pussa fisen från mig..kram

2010-05-05 @ 06:58:20
Postat av: Nea

Har några kort som jag kan skicka över ikväll om jag hinner. Såg ni ska till Flen på lördag, hinner ni upp på en fika då, vore kul!

Lägg inte ner massa energi på saker du ändå inte kan göra någonting åt, bättre njuta av småbarnstiden, det går så himla snabbt, er framtida flytt och de som betyder något för er! Puss på rumpan-stumpan-

2010-05-05 @ 08:59:32
Postat av: Johanna - Gravid v.30

saaaaaknar dig gumman!!!!

Puss

2010-05-06 @ 09:49:44
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0