Föräldragrupp

17.00 idag ska vi på föräldragrupp. Det är andra gången men första för mig. Kunde inte vara med på första träffen tyvärr. Var för mycket inför dopet så jag fick hoppa över det. Men idag ska vi gå i alla fall.
Dock går vi ensamma jag och Vincent för pappa Jonas jobbar. Men de ska väl inte göra något :) Se till så han får mat en stund innan bara så han är glad och nöjd hihi.

Idag väntar jag även på samtalet från reklambyrån... Remember? Hoppas verkligen att dom vill ha med mitt illa hjärta. Skulle vara super häftigt! Många som skulle få ont i magen av det haha. :D Äh det är en seger i sig att dom ens frågade och tyckte han va söt. :D Alltid lika smickrande att höra <3

Jag tror inte jag skrivit om Vincents framsteg här hemma förresten. Han har vänt sig själv från mage till rygg flera gånger och han har suttit själv några gånger. Han kan skratta till ibland (mest i sömnen) och han hittar även sina händer perfekt nu. Tummen gillar han (GAAAH). Han har en grej för sig när han är trött. Han tar sin filt och slänger upp den över huvudet sen kramar han så hårt så hårt tills han somnar. :D Han är juh bara för söt min pojke. :D  Han har fått klar blå ögon (mammas) och pappa är lite avis :P Vincent är lik Jonas i allt annat, men ögonen och ögonfransarna blev mina <3 VACKERT!

Nehe, nu får det vara slut för denna gång. Väntar även ihärdigt på vårt paket som ska komma snart <3 I LOVE! Hemligheten avslöjas senare :P

(Just i detta nu: Vincent fick tag i nappen och slängde ut den ända ut i hallen asg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0