Kontraktet är påskrivet :)

Så där, nu är lägenheten verkligen våran! Igår skrev vi kontrakt och fick se hur interiören såg ut. Vart nöj med både kök och badrum men inte den genomgående tapeten som ska vara. Som tur är får vi göra om precis så som vi själva vill ha det, så det blir att måla och pyssla om en massa sen :)
Idag ska jag försöka få tag på en dam som jobbar med frågor kring inglasningen, får se vad hon säger sen.

Var även hos min BM igår för efterkontroll. :) Jisses va nervös jag var innan, men ALLT såg bra ut. Knipövningarna har jag gjort galant och inga bristningar eller så där nere :) YES!
När mensen kommer nästa gång ska jag ta min första p-spruta med, hoppas den inte orsakar mig problem bara. :)

Men nu vaknar Vincent där inne och vill nog ha mat :) Ska mata honom sen klä oss för att gå till BVC. :)

Solen skiner och de ser såååå skönt ut, öppnade fönstret 2 sekunder för att känna och självklart hann en flug-jävel komma in haha.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis till lägenheten! Spännande med flytt o med att inreda. Vad får ni ge i hyra? Kommer ni ner till helgen? Puss Nea

2010-05-11 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0