Vincent 4 månader+model?

Jahaa igår blev mitt hjärta 4 månader redan. Tänk vad tiden går fort :D Blev att fira detta genom att sitta i solen hela långa dagen med Angelica. Blev sen en öl framåt kvällen. Satt på Axela o svalka oss i skuggan när en kvinna kommer fram till oss.
Ursäkta att jag stör sa hon, men hur gammal är pojken?
4 månader svara jag henne, och även de andra.
Ungefär vilken storlek drar han i kläder då?
Jaaa ca 56-62, mest 62...
Jaha svara hon mig då, de är nämligen så här att jag jobbar med reklam fotografering för Lindex och vi söker modeller för storlek 62. (!!!!!!)
Så det slutade med att jag fick lämna namn och nummer och hon tog lite kort på honom. Dock var han väääldigt trött och inte alls sugen på att le... men vi får se på måndag om dom ringer hihi. Skulle vara såååå häftigt alltså :D Tänk att få svara folk att det där är min son, han som är på alla afficher på stan hehe :D

Ja ja, de va de det. Nu blev de i alla fall en liten uppdatering här. Idag har jag inte bestämt mig för vad dagen ska erbjuda, Angelica ville att jag ska komma till henne... men har inte bestämt mig än hihi.

Så ja ja, neh nu är de mys o kaffe som stundar <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Nej men åh! Häftigt! :) Hoppas det blir så!

2010-05-22 @ 21:21:35
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0