Dag 1- Om mig

Jag heter Helena, är 23 år, sambo, förlovad och mamma. Lever familjelivet i Sthlm. Flyttade från Södermalm till Vällingby 18 September-10. Trist men skönt.
Jag är hemma och är mamma ledig fortfarande. Pluggar Barn och Fritid på distans, deltid just nu. Hoppas på Dagis/Dagmamma-plats till Vincent efter årsskiftet så jag kan plugga heltid och jobba lite igen.

Jag jobbade inom Café och restaurang innan jag blev mamma, men hoppas på att bryta den trenden.

Som person har jag blivit ska jag säga, ganska tråkig och hemmablind. Leker och myser med Vincent det mesta av min tid, och pluggar så fort jag orkar och får chans. Jag va en social och glad person innan och den personen kommer jag plocka fram igen när mitt arbetsliv startat upp :)

Är det nog eller har jag missat något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0