Dag 2- Min första kärlek

Åh jag kommer aldrig glömma... Andreas heter han... Jag va kär i honom ända sedan lekis. Dagen efter vi slutade 9an blev vi tillsammans. Vi var tillsammans i 3 veckor sen gjorde jag slut (dumma mig).
Blev tyvärr så att när man önskat sig något riktigt riktigt länge och får det, så vill man tyvärr inte ha det längre. :( Han vart så ledsen Andreas. Inte undra på liksom.

Men min riktiga första kärlek (om man säger i ett ordentligt förhållande) är Thobias Ljungkvist. Vi var tillsammans i 2,5 år med ett uppehåll på ca 6 månader. Gjorde slut på midsommar 06 och blev tillsammans igen 11 november 06 men så gjorde vi/han slut 6 maj 07. Sen har det varit slut så klart :) Blev tillsammans 22 december 04. Förlovade oss, gjorde abort och en massa annat skoj. Jag flyttade till Örebro till honom mars 07. Där blev jag inte långvarig haha.

Men min stora kärlek är ju så klart Jonas Blom <3<3<3 Har varit tillsammans sedan 5 januari 08. Har hunnit med massor under denna tid. Varit i Grekland 2 ggr, har varit på hans brors bröllop, har fått en underbar son, förlovat oss, bråkat, flyttat till en gemensam lägenhet... Ja mycket har hunnit hända och det finns inget jag vill ändra på! Jonas och Vincent är de finaste i mitt liv, jag älskar dom högre än högst och jag gör allt för mina pojkar.

Kommentarer
Postat av: Nea

Härlig berättelse, men visst är livet så,går upp o ner, o vad vore inte livet med alla våra minnen,hur jobbiga de än har varit, har de ju format oss till det vi är idag.Är glad för du hittat kärleken,ta inte den för givet,värdesätt varandra,försök oxå med egentid,ta en dag i taget o lev livet! trevlig helg,kram

2010-11-27 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0