Dag 5- vad är kärlek

En svår fråga faktiskt. Hur många gånger har man inte trott att man möt sin stora kärlek?

Och vilken kärlek handlar det om?

Kärleken till Jonas är obeskrivlig. Han gör mig glad och lycklig. Han ger mig trygghet och värme. Han får mig att skratta.
Kärleken till min familj och nära vänner är annorlunda fast ändå samma. De ger mig en trygghet och jag älskar dom över allt annat. Min familj betyder så otroligt mycket!

Och så min livs största kärlek är ju så klart Vincent. Han ger mitt liv en mening, han lyser upp alla tråkiga dagar och han är det vackraste på denna jord.
Tänk att han har legat inne i min lilla mage och växt till sig, kommit ut som en ny människa, avgjuten av mig och Jonas, en egen liten individ. Att se han växa och utvecklas till den lilla kille han har blivit är så häftigt. Att få vara mamma till en så go liten kille är det vackraste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0