De sket sig

Som jag skrev skulle jag ju åkt in till söder idag... Men pga vädret och min lathet så gick det inte. Inte att jag inte orkade eller ville. MEN jag har/hade fortfarande inte fixat den andra vagnen så jag kunde inte gå ut med Vincent. Sulkyns framhjul sätter sig på tvären direkt så man kommer ingenstans, och sätter man fast det så samlas all snö istället... aja, men ja hämta vagnen och försökt pumpa däcken... ena har bilventil och det andra cykelventil. Bilventils hjulet fixade jag, men sen va Jonas tvungen att fixa en gammal cykelpump (går inte in i däcket annars). Och han fick en av Danne som han har jouren med :) TACK!

Idag har vi fått kött på benen... hoppas och tror det är slut här efter idag. Kan inte tänka mig nått annat. Fick samtal idag av svägerskan som blivit orolig... tänkte om det hade hänt Vincent något. Men det har det absolut inte, så om ni oroat er för det kan ni sluta :D

Sitter och kollar på Bartenderskolan, snart slut. Så jag ska avsluta här och kolla på de sista.

Kommentarer
Postat av: Hennu

Haha okej =) Jag kollar din blogg flera gånger om dagen också, men inte ser man uppdateringar så ofta jag hoppats på =( SKÄRPNING! Hihi. Kram

2010-11-11 @ 09:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0