Flen, Flen o Flen

Är i flen flen solsken, åker hem på söndag igen tror jag.

Vincent sover just nu hos moster Fia, mamma jobbar och jag satte i telefon o börja surfa hahha. Väntar på Elin och Lukas. Ska ge Vincent gröt när han vaknat sen skulle vi väl gå ut tror jag. Möta mamma med när hon slutar kl 13.

Jonas ska på kryssning ikväll, hoppas dom får de trevligt :) Saknar han ju förstås.

Ja ja imorn är de amazon för vår del. Ska bli kul att komma ut en sväng, va ju rätt länge sen sist. Fest i flen tror jag de va. Hehe. Så är de när man får barn. Har ju inge stort intresse heller av att va ute på krogen, men ibland kan de va så skönt att bara få vara Helena igen :) Inge ont om att ha barn eller Vincent, men man behöver få vara själv ibland med :D Nån som håller med? :)

Ja ja de här skulle inte bli så mycket mer än de jag redan skrivit, så här får de va bra :) Tack för denna gång då ;)

Kommentarer
Postat av: daniela

Jag håller med. Fy fan för att bara vara mamma, vilken jävla tråkig person man måste bli..

2010-11-05 @ 10:01:54
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Hoppas du menar allvar, för de gör jag. Jag tror man verkligen måste få komma ut och bort för att uppskatta mammalivet mer. Samma gäller ju med jobb liksom. då spelar de ju ingen roll om man är mamma eller ej, man gör ju bara sitt jobb som sin egen person :) Fika snart?

2010-11-05 @ 23:06:51
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: daniela

Haha, ja jag var allvarlig :P Kanske kunde missuppfattas :P Jobbet kunde jag dock slippa, och bara glida runt och hänga med vännerna hela dagarna ;) Jag gör saker relativt ofta faktsikt, iaf 2 ggr/månad. asså typ går ut eller gör nåt annat när man inte ska gå o lägga sig tidigt :P

2010-11-06 @ 08:15:22
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Nea

Kul att se dig,dock bara en kortis,gulligt av dig bjuda upp,men kanske inte din sak.. Men men ska komma upp till er så fort jag fått in ny lön, ni är alltid välkomna till mig,förstår att det blir en omväg men är egentligen bara drygt 2 mil o M vill säkert visa sitt rum. Kram på er,miss you

2010-11-08 @ 08:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0