Helg?

Ibland märks inte skillnaden på vardagar och helger här hemma. Igår kväll (trotts fredag) städade jag och fixade här hemma. Jonas skulle till Pontus och fira hans födelsedag igår. Fick sms sen på kvällen att han skulle sova på nåns soffa o komma hem idag... frågan är när?
Men mig går de ingen nöd på. Jag fortsatte med städandet och fixandet idag. Ska snart starta tvättmaskinen tänkte jag. Orkade inte stå igår kväll och hänga allt annars hade jag gjort de då.
Dammsuga behövs inte idag i alla fall, så de tar jag imorn :)

Var till ÖBs igår med och köpte ute belysning till balkongen. Så tog jag plastgranen och klippte sönder som jag klädde in räcket med sen och på med belysningen så klart :) Blev så mysigt så :) Så när jag vaknade imorse hade det kommit lite mer snö så det blev ännu finare :)

Ja ja, idag händer de inte alls mycket. Trotts att vi somnade tidigt här hemma igår så har natten vart lite så där. Tänder som spökar och Vincent har lite svårt att komma till ro, så upp o ner från sängen hela natten. Kan ha med att göra också att Jonas inte va hemma, sover så sjukt dåligt ensam. Men men.
Nu sover Vincent igen, lär snart vakna och va hungrig. Får passa på att slänga in ett inlägg innan :)

Ja skulle ju bli bättre på att blogga sa vi ju... men ni skulle ju hjälpa mig med vad ni vill läsa... 2 stycken svarade på det, en anonym och så Helena... så blev det med det. Kanske ska lösenordsskydda igen så man har lite koll på vilka som faktiskt vill läsa de man skriver.

Ja ja, nästa helg är det redan 1a advent. SJUKT! Så i veckan blir det att plocka fram lite advents saker. Måste köpa lite ljusstakar till våra fönster. Har bara en liten rackare. Haha. Köpa ljus och sånt med... mossa o skit :) Resten har jag tror jag. :) Ska passa på att köpa gardiner nu med, hade såååå billiga på ÖBs såg jag. 2 panelgardiner (jul) för 69:-, billigt va? Eller vanliga längder för också 69:-. Klart man slår till :) Blir dock bara julgardiner i vardagsrummet och köket, de andra rummen är  bra som dom är :)

Nehe, om man ska fortsätta här hemma. På återseende en annan gång när jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0