Julklappar

Idag slog jag in yttligare 13 julklappar :) Nu är nästan alla klappar klara, ska köpa några till. Till Mirjam, Samuel, Vincents kusiner, våra till "vem som hellst"-klappar och en till sak till Vincent :) Sen får det vara bra :)

Har sagt att det inte blir några dyra klappar till oss stora nu, bättre barnen får :) Bara så svårt att veta vad rackarungarna i Tyresö önskar sig, så Rebecca, läser du detta så får du gärna säga nått bra till dom :)

Idag har vi varit ute hos svärmor och Perre. Fikade och åt middag när vi ändå va där :) Va väldigt länge sedan sist vi sågs... tror de va på Alvins dop senast. Perre har varit dålig så är därför.

Vincent är idag 10 månader :) Tänk att han snart är 1 år skruttisen min :) KÄRLEK!!! Tyvärr så är inte hans dag den bästa. Han är flådd i rumpan mellan skinkorna, så det svider och blöder lite smått på han. :S Bara gall-skriker när vi rör rumpan eller byter på han. :( Nu har vi köpt inotyol och kompresser som 1177 sa att vi skulle. Har lagt på salva och fixat. Ska göra om det en gång till innan vi ska sova.
Imorn får han vara naken mesta dels av dagen. Får vara beredd med skurhink och mopp :) Hellre det än att han ska ha ont.

Men men, idag ska jag försöka ligga i säng till senast 22.30. Jonas ska upp tidigt och jag oxå. Inte för att jag måste utan för att jag ska göra så Jonas får in lite morgon rutiner. Ska ladda kaffebryggaren ikväll och gå upp tidigare än Jonas och väcka honom. Han kommer verkligen INTE upp på morgonen. Han går upp, tar på sig kläderna i sängen och går till jobbet. Inget går upp och läser tidningen, dricker kaffe och så utan bara går. Hur kan han? Ursh, sätta sig nyvaken i bilen är inte så bra kanske :P

Nehe, ska surfa vidare :) Snart dags att skicka ut julkorten :) Den som får ett får vara lycklig :P

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Om jag inte får ett så får du spö! ;P

2010-11-21 @ 22:03:39
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hur va det med Mariana och perre? Va själv jätte länge sen man såg dom. Duktig du är som har redan köpt julklappar, har köpt till Alvin och han får pop och molo kläder såklart:) Alice och alla andra blir lite senare. Va önskar sig Vincent ? Funderar på gå vagn till Alvin , han står upp själv mot möbler och går själv med stöd , ant det eller något annat roligt , vi har gö det mesta men nånting hittar ni nog på. Alice älskar Barbie dockoer eller steffi som är lite billigare, musse pigg och Co tycker hon oxå om , hon har även pratat om en liten dator för barn då såklart , ( innlärning osv) finns att köpa på leksaksaffärer. Köp det som ni känner att ni vill ge.

Vi får ta och ses snart.

Kram på er <3

2010-11-21 @ 22:41:52
Postat av: Nea

Hej, stckars liten, hoppas han blir bättre. Jag ska försöka komma upp denna helg el nästa,beror på om Andre kommer till oss denna helg. Du behöver inte köpa något,jag har inte råd köpa något till er,har fortfarande efterdyningar av flytten. Kan du skicka ditt mobilnr som sms till mig?Puss

2010-11-22 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0