Måndag morgon

Huua, Vincent vaknade redan vid 6 idag. Vi som brukar sova till minst 8 annars. Men har ändrat hans mat tider så kan vara så att han inte är van än att inte få ett sista mål sent på kvällen. Annars har han liksom fått välling vid 22-23 tiden innan vi lägger oss. Men nu har jag dragit åt hans mat lite så han äter oftare än innan och det resulterar i att han får sista vällingen vid 19-20 tiden.
Tror vi fastnat lite i sond matningen faktiskt. BVC tycker att så länge det funkar för oss så kan vi fortsätta ge honom sista vällingen sent, men känner att det är dags att ta bort det nu. Va lite rädd för att han skulle vakna på natten men inget sånt tack och lov :) Han sover fortfarande hela nätterna :)

Jaha, Vincents utveckling? 4 tänder är framme, inga på g vad jag vet. Han ställer sig upp i sängen (vilket resulterat i att man knappt kan natta han där längre). Han sätter sig själv och kryper lätt därifrån. Klättrar upp på saker och försöker stå, men går så där än så länge :) Han pekar och säger "där-titta", kan säga "mamma" och nästan pappa... Blir en blandning av babba och pappa haha. Tror det va allt för denna gång :)

I helgen som var så fick vi lite besök. I Fredags kväll ringde svärfar och sa att dom skulle komma lördag eller söndag med den tidiga julklappen. I lördags kom dom. Med sig (som vi trodde) hade dom en tv. GALEN! Fick en 46" LED tv. Tunn som satan och vilken bild sen då. Helt sjukt. Vi fikade och drack glögg. Irene och jag hade bestämt att vi skulle åka ut till Barkarby för att samköpa skor :) Dom jag ville ha fanns inte i min storlek så fick hitta ett par andra. Irene hitta två, men va inte säker på vilka hon ville ha... janne tyckte hon skulle ta båda. Efter ett tag tror jag han tröttna på oss så han tog våra skor och gick till kassan... Även mina liksom :S Sen började jakten på en jacka till mig. Tycker synd om Janne och Irene som va tvugna att vara med hahah. Fy alltså, inget vi hitta ville jag ha... vi tog en runda i outlet butikerna. Gick till sist utanför CROSS och skulle inte gå in, men så såg jag en svart jacka... så vi går in och den va PERFEKT, precis så jag ville ha den :) YES! 50% på allt i butiken, tur va väll de. 1735:- betalade vi, så ja, tänk själv vad den kostat innan. :S
Efter det så kom vi fram till Timerland och Jonas ville kolla vinterkängor. Jag skulle inte ha nått, men ändå kom jag hem med ett par jag med. Och fy vilka sköna skor. Inte alls tunga som man skulle kunna tro och såååååååå fina :D

Ja ja, i veckan händer det väldigt lite. Plugga så gott det går. Jonas har kurs denna vecka så det blir även plugg för honom på kvällarna. Ska försöka hinna storhandla med... ska nog handla hem så jag kan baka lite... nån som vill vara med?

Nehe, tycker mig känna en stank från Vincent... ska nog ta och byta på han.

På återseende senare med min DAG 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0