Måndag

Så är helgen över igen. Har egentligen inte gjort något speciellt, men ändå känns de som att helgen bara sprang förbi denna gång.
Jonas har fortfarande jour, går av imorgon. Så vi har inte gjort något speciellt heller. Pontus va över en sväng i lördags eftermiddag.

Igår va det ju Fars dag, den firade vi knappt heller. Jonas fick jobb på förmiddagen och under tiden dom va ute så kom det mer, så han va inte hemma förens på eftermiddagen någon gång. Han hade ju redan fått sin present (xbox slim) så igår fick han bara lite choklad. :) Gjorde spaghetti och köttfärssås och brysselkål till middag. Tillsammans för en gång skull haha :D

Vincent sover, Jonas sover så jag ska försöka plugga lite. Har mailat min lärare då jag behöver hjälp med ena uppgiften. Börjar nog på en annan under tiden tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0