Och så blev det bestämt

På Torsdag åker jag ner till Flen. Har ju vart lite kluven i frågan om att åka eller ej. Pengarna måste man ju tänka på också. Men nu har mamma o Fia köpt grejer till Vincent (blöjor, mat o gröt) så nu har jag väl inget val än att åka?
Men efter helgen kommer det inte bli nått mer på resten av detta år.
 Snart är det ju jul och nyår så nu ska man köpa massa mat och julklappar. Inga nöjes resor finns med i ekonomin, haha.

I helgen va jag över till svägerskan. Jonas, hans bror, Pontus och Eric skulle ut och ta en öl. Så Rebecca fråga om vi ville komma till henne och käka och mysa. Och så fick det bli. Tacos blev det till middag och ett glas vitt :) Gott med vin ibland :) Dock väldigt sent i säng och upp tidigt. Blev ju så fel med tiden eftersom vi skulle ställa tillbaka klockan så Vincent o de andra barnen vaknade redan vid 7. Men de fick gå bra ändå :) Trevligt hade vi det i alla fall, och det är väl viktigast?

Vincent har för övrigt inte alls vart på humör idag. Och inte igår kväll heller. 3e tanden är snart framme så är säkert den som spökar lite. Just nu ligger han är på golvet och bråkar haha. Han ska ha sladdarna till allt hela tiden. Buse! Han kryper bättre och bättre för varje dag som går, än går det sakta, men som sagt, blir bättre och bättre.

Jonas jobbar natt denna vecka, så här händer det inte mycket. Han ska på kryssning på fredag så därför åker jag redan på torsdag så han kan köra mig till tåget och hjälpa mig upp med allt på tåget sen.

Nehe, mysa med korven här, innan han blir allt för grinig på mig :)

Kommentarer
Postat av: Elin O

ååå fredag ses vi

2010-11-01 @ 20:52:59
URL: http://megaelin.blogg.se/
Postat av: Sofiia

Oooh jag vet inte, umgås med Urban imorrn, möte onsdag, sen ska jag kanske umgås med två söt-grisar torsdag/fredag/lördag/söndag, sen ska jag nog lyckas klämma in en inflyttningsfest och utgång på lördag! ;P

2010-11-01 @ 22:49:23
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Ja det var riktigt skönt när soffan var avbeställd. Vi åker till Ikea i veckan när Kristoffer är ledig och tittar ut en ny. Han hade velat haft den vi beställde men jag ville inte och vi delar ju på den så vi avbeställde. Finns fina och billigare på Ikea :) kan man köpa lite för de pengarna som blir över. hihi. Ha en trevlig helg i Flen :)

2010-11-02 @ 10:48:08
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Nea

Kul,då hinner ni kanske en tur till mig med o kollar hur vi bor,jag jobbar bara hlavdag fredag,skulle va kul!

2010-11-02 @ 12:04:31
Postat av: helena

Ja har inte råd med fler tåg än fram o tillbaka tyvärr. Så skulle Elin o jag försöka träffas på fradag.

2010-11-02 @ 12:55:43
Postat av: Rebecca

Det va roligt att ni kom hit i lördags , sa du ngt om telefon insidenten? Kram på er

2010-11-02 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0