Regn regn och isgata

Trotsade regnet och gick till affären. Va egentligen inte tvungen, men skönt att ha det gjort på morgonen/förmiddagen. Skulle köpt nått lätt till Jonas att ha som lunch... men jag glömde. Haha. Blev bara gott till ikväll och mat till Vincent. :D

Jonas har varit ute och jobbat hela natten igen, som tidigare så kom han hem och la sig och de ringde direkt. Dock somna han om (GAAAH) så Danne fick ringa tusen gånger sen och de vaknade ju såklart Vincent av. AJA BAJA Jonas!!!! :)

Snart dags för mig att göra lunch till oss, mest för Jonas skull. Måste väcka han redan vid 12 idag tyvärr. Han börjar en timma tidigare så blir inte mycket sömn dessvärre. Men hoppas hans kväll och natt idag bli lugnare så han hinner vila lite och sen kan dom få jobb resten av helgen :) PENGAR!!!!! haha.

Ikväll ska jag laga lövbiff och pommes tänkte jag. Gott på en fredag :)
Nehe, nu får jag sätta igång... men vad ska jag göra för mat? GAAAH!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Tack snälla du :)

Hoppas allt är bra med er :) Kram

2010-11-12 @ 20:33:37
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Haha härligt :) Jag lägger upp bild när tapeten är klar, vi fått upp lite på väggarna och hissgardinen kommit som vi beställt :) Det blir säkert i veckan som kommer. Jo vi har det bara bra. Skönt att Kristoffer är ledig (han jobbar annars varannan helg).

Kan inte du visa lite från er lägenhet? vad jag fatta som var allt fixat med tapet så ni behöver inte göra någonting? Skönt isf :) Fast det är ändå ganska kul och fixa, iaf när det är klart haha :)

Kram Anna

2010-11-13 @ 11:57:35
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0