Skärpning...?

Jaha, så har man blivit tillsagd att skärpa mig haha. Helena Tolvanen tycker jag bloggar för lite :) Men det är bara så fruktansvärt svårt att veta vad jag ska skriva om... Ni ska veta att jag är inne flera gånger om dagen och ska starta ett nytt inlägg, men orden fattas mig så jag loggar ut.
Vad vill ni att jag ska skriva om? Mina dagar är inte så spännande faktiskt haha. Leker med Vincent, fixar i hemmet, äter, lagar mat, tvättar, slappar i lugn och ro när Vincent sover... Vad ska jag berätta om det? Haha.

Idag kan jag ju berätta att varken tv:n eller datorn har fungerat... Nått driftfel nånstans typ... kom igång igen runt 14 tiden, men nu när man kollar på tv:n så "pausar" det hela tiden... SKIT TV! Jag som ska se Robinson ikväll. Attans!

Jonas jobbar... igår jobba han från 15 ca till 07 imorse... utan nå värst mycke sömn... Han kom hem här runt 19 och åt sen fick han dra direkt, så kom han hem vid 05 ca, borsta tänderna o fixa sig för sängen, ligger 5 minuter så ringer det igen och han får dra... FY va jobbigt!  Nu ikväll/natt har dom fått saker att göra, REDAN... ska köra ut nått skit nånstans vid 21 men kan inte börja arbetet innan 01 då sista tuben går där dom skulle vara... så det lär bli en lååång natt igen. Hoppas och tror han kommer om en timma så han får mat i sig i alla fall.

Blir potatis och köttbullar idag, smidig mat när man inte vet hur han ska jobba :)

Jaha, Vincents 3e tand har kommit fram och nu är en 4e på g bredvid... Vi är båda super snoriga så ja torkar varannan näsa haha. Han försöker sätta sig upp från kryp-läge just nu... ser så roligt ut när han konsentrerar sig så :) Jag blir ju lite nojjig att han ska åka i golvet när han håller på. Igår klättra han upp på diskmaskinen (luckan va öppen), så stod han och höll i sig med en hand bara och vad hände? Jo rätt ner i golvet... Men på nått sätt fick han tag i benet på han stol så smällen blev inte så illa. :)

Ja ja, jag har nog inget mer att tillägga idag :P Vad ska jag skriva om imorn då? Om ni inte berättar så kan jag heller inte skriva hehe.

Kommentarer
Postat av: Hennu

Tack för uppdateringen, nu är jag nöjd =D Hihi.

Mina dagar ser ut som dina, bara hemma och gör vardagssysslorna och myser/busar med Emma. Långtråkigt faktiskt =( Men vad ska man göra då? Inge kul att vara ute eller dra ut och gå nu när det är snö och halt ute =( Suck för vinter, jag bosätter mig hemma ännu mer än tidigare pga det ;) Haha. Kramar!

2010-11-11 @ 21:47:19
Postat av: Anonym

Skriv om dina tankar och funderingar :)

2010-11-12 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0