Snart dags att sova

Vincent sover ju redan så sött där inne och Jonas jobbar... så egentligen kan jag lika gärna gå och lägga mig jag med hihi.

Idag har jag bara varit nyttig här hemma. Tvättat flera maskiner tvätt, fixat med disk, ur o i diskmaskin flera gånger och lagat mat till oss. Och tagit hand om Vincent såklart :)

Måste ju ha rena kläder med ner, mest Vincent som lider... han har egentligen bara 1 par byxor han kan ha och dom va majskrokar på så de behövde bli rena. Sen massa andra saker som man ska ha med sig. Måste ju ha kläder till festen på lördag med... sjukt svårt att bestämma redan nu, brukar va lättast och klä sig samma kväll haha. Men kjol ska jag ha och stövlar, men på överkroppen är det fortfarande oklart. Men jag får helt enkelt ta med lite olika och bestämma sen.

Gah, jag känner mig ju fortfarande kluven till helgen. Nu skiter jag i att jag måste åka själv med alla grejer. Bara ekonomin jag tänker på. Har verkligen inte egentligen råd. Men alltså jag ska ju åka, inte det, men ja kommer väl få ångra det beslutet senare misstänker jag haha.

Imorn blir det att packa ihop det mesta, inte en sak som Vincent behöver ha med sig. Så jag vill ha sten koll på vad som kommer med ner. Mitt är lättare att lösa, bara låna, men alla hans grejer är svårare att få tag i.
Så olyckligt bara att jag måste släpa med madrass, kudde o täcke till han. Mamma borde skaffa sig sånt ;) Slipper ju släpa blöjor och mat o de i alla fall. :)

Nehe, de här skulle inte bli så mycket till uppdatering tänkte jag ju först, så här avslutar jag och går och lägger mig :)

Lämna gärna en kommentar också om du ändå kommit ända hit ner. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Du menar hur jag får maten i portionsbitar? Jag mixar allt och klickar sedan upp lagom portioner på en plåt med smörpapper under. Sen in i frysen. Så enkelt. Bättre än iskuber tycker jag.

2010-11-03 @ 11:26:59
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad är det för mått på madrass och sånt då? Kanske går att fixa till nästa gång ;P

2010-11-03 @ 16:14:26
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till finaste Liam

Det är ju bara o klä ut sig de ska syrran göra när hon ska på amazon på lördag hehe:P

2010-11-04 @ 07:29:29
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0