Trött mamma idag...

Vincent tyckte det va morgon redan 6.30 idag, vi som aldrig vaknar innan 8 på morgonen. Så jag strejkade en timma sen fick han vällingen. Ursh, känner mig inte alls pigg. Så tog in mitt kaffe och datorn till sovrummet så slipper vi gå upp :)

Hua vilket väder vi har då, eller vad säger ni? Inte alls lockande att gå ut, dock måste jag till affären sen så det är bara att klä sig och se glad ut :S Tur Vincent har en uppsjö av olika varma kläder :)

Får se om det blir shopping i helgen. Ska köpa lite julklappar till de andra barnen och så... så ska jag ju fixa inför advent med... mycket på en och samma helg :)

Nehe, får se om de blir nån mer uppdatering idag eller inte. Kanske skriver och berättar om hur illa vädret va när jag varit ute :P

Kommentarer
Postat av: Nea

Änt fått igång internet i lägenheten ef över en månads tjat,men ringde o skulle få kompensation,tur för dom.. Vi ska nog oxå pyssla o få fint hemma inför advent,ska med S o leta ny vinterjacka med.. så jag kommer nästa helg,då åker väl S till sin pappaoxå,så passar kanske bättre? Vi hörs,kram

2010-11-24 @ 18:03:21
Postat av: elin o

visst är det jobbigt när man får gå upp tidigt?:)

2010-11-24 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0