Oj, kanske dags att skriva nått...?

Jaha, vad har hänt sen sist då? Vincent har fått sin första tand och nu är den andra snart uppe :) Andra är lättare tror jag :) Inge tårar och vakna nätter än i alla fall :)
Vi har varit på BVC på 8 månaders kontroll, trodde dom skulle göra BOEL-test, men nej. Blev så snopen, det görs inte längre tydligen. Eller jo, i små orter, men inte i städerna. När vincent föddes gjordes ett stort test på hörseln och därför görs inga fler såna tester :) Stor har han blivit såklart :) Väger numer 8250 g och är 71,4 lång :) Min lilla kille är stooor. :)
Låter kanske hur konstigt som hellst, men känns som att han förändrades mycket när tanden kom. Han verkar fått en annan karaktär... är de nån annan som märkt nått? :S Galet :)
Vi misstänker även att han kan vara allergisk mot något. Har gett honom (som innan) pasta med grönsaker från semper, men de bara spydde han upp. Hade ingen annan mat hemma så gav han det igen ca en vecka efter, spydde igen. Alltså rejäla spyor. :S Nått är det som inte passar sig. :D

Jaha, vi har ju gått och köpt ny bil :) Om ni tänk på reklamen på TV med Jon Eliasson (föredetta stammis hos mig ;) )... han gör reklam för nått med Happy Homes och åker runt i en Blå/turkos Mutsubishi ASX, den just den bilen har vi köpt :) Okej inte den han kör men likadan :) Så på fredag får vi hämta den :) YES!

I helgen var jag hem till Flen. :) Blev massa gott fika, skratt, prat, mat och fest :) Eller ja, en lugn o rolig sådan. :) Dansade och sjöng som galningar :) hahha, fan va skoj de va :) Vincent va så snäll hela tiden med, inge gnäll alls :) Fast det förstod jag :)

Nu är vi hemma igen och i veckan händer det absolut ingenting. Ingenting i helgen heller. Jonas jobbar jouren så kan inte planera in något. Nästa vecka (ons-sön) är han ledig så får ta oss en sväng med bilen misstänker jag :) Nu är de bara jag som ska sparka mig själv i röven o sätta igång med mitt körkort :)

(JUST I DETTA NU: Vincent sitter bredvid mig i soffan, och då och då lutar han sig fram för att se på när jag skriver på datorn :) ASG! Det ser sååååå roligt ut! )

Just de, vi har väl inte glömt att det är Rosa Bandet i oktober? Har ni hjälp på något sätt? Det lilla räcker :) Själv köper jag alltid rosa bandet och sätter på jackan. I år köper vi även ett till Vincent. Man kan sätta in pengar till canserfonden med... Ja samla ihop några vänner och skramla pengar :) Gör något :)

Nej nu ska jag pussa sönder min nyfikna gris här :) Han attakerar min arm och nyps och bits, så jag tror inte jag får skriva mer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0