Pärlan <3

Imorgon när Jonas slutat jobba ska vi hämta hem vår nya pärla! Som ni kanske kommer ihåg gick vi ju och köpte ny bil för ett tag sen, så imorgon ÄNTLIGEN får vi hämta den :)
DEt är en Mitsubishi ASX 2011.



Fin va? DEt är deras lanseringsfärg och vi (jag mest) fastnade för den direkt!

Jonas går av sin jour vecka imorn sen är han ledig resten av veckan. Med undantag för hjärt-lungräddning på onsdag förmiddag med jobbet. Vet dock inte vad vi ska hitta på. Va så sugen på Ullared, men får bli en annan gång. Det va nog dyrt att flytta haha.

Hade nog inge mer att skriva än så. Vad ska ni andra hitta på i veckan? Nått kul som händer?

Kommentarer
Postat av: sofia

Aa, men just den där är från ikea, det är allt på vvv :D den är i perfa storlek för min lägenhet också! Men fan, vet inte om grönt skulle vara så snyggt hos mig, så ska man ju ha pengar också!



Kommer ni hit och visar pärlan eller? Jag vill också se! :)

2010-10-12 @ 23:06:01
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0