Så blev de med den saken!

Haha, som vanligt när Elin och jag planerar något så blir de aldrig av, är de inte de ena så är de det andra. ALLTID! Men men

Blir att fortsätta göra ingenting denna vecka. Skulle va skoj om nått händer, men så blir de aldrig.
Man hör av sig till folk, men de jobbar eller gör annat eller skiter i att svara. Eller säger ja sen "glömms" de bort i alla fall.
Tror ni då man orkar tjata på folk hela tiden då? Nej just de, man gör ju inte de.
När vi bodde kvar inne i stan så kunde folk bara skriva o fråga hur de va liksom, inte ens de längre, svarar inte när man frågar heller. Då blir man lite off på den fronten.

Ska ner till flen nästa helg som de ser ut. Men fasen... de blir så himla dyrt för att gå ut bara några timmar. 30:- tuben till centralen 100:- tåget ner 100:- inträde så vill man gärna ta sig nått att dricka 100:- tåget hem 30:- tuben hem. Så färdiga utgifter (ingen dricka eller nått inräknat) 360:- för att få gå ut några timmar.
De är ju lite häftigt måste jag säga själv... men men får fundera så får vi se va jag gör sen.
Jonas ska på kryssning så ja vill ju egentligen inte sitta här ute själv... men får se.

Nu ska jag kolla "Kungarna av Tylösand". Efterlyst va ingen höjdare idag tyvärr. Allt handlar om Malmö och den "nya lasermannen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0