Vincent 9 månader <3

Tiden bara springer förbi oss här hemma. Vincent blir 9 månader idag och snart är det jul... Hur sjukt är inte det?

Jul ja... vet inte än hur den ser ut, vet att Patrik o Rebecca o Vincents kusiner kommer, Mariana o Perre och Jenny o Pontus. Men sen vet jag inte hur de ser ut. På själva julafton. Juldagen kommer Janne o Irene tror jag, och Patrik o Rebecca o barnen sover nog kvar här.

Nehe... Igår stod jag här hemma o panera fisk. Köpte jätte billig torsk uppe på ICA. ca 500 g för 38 kr :) Färska filéer alltså :) Sen bakade jag choklad muffins. Idag blir det att baka lite mer. Och en sockerkaka tror jag.

Sabotage på T-banan igår. Någon har klippt av kablarna så signalerna kom inte fram. IDIOTER! Jonas fick åka iväg lite tidigare och jobba pga detta. Metro hade kommit ut och fotat eländet, men Jonas kom aldrig med på bild.

Vincent ligger på golvet och försöker krypa. Nu kommer han upp mer än innan, fast hellst ställer han sig på fötterna istället för knäna, ser rätt kul ut. Rumpan rätt upp i vädret :D Nu är han ute efter sladden till Jonas dator, tänk att allt sånt kan va så intressant hahah.

Imorn kommer Jenny förbi när hon slutat jobba. Tror jag ska slinga mitt hår då sen blir de att bara umgås. Lovade henne en bit mat oxå och hemkörning av Jonas. :) Vill inte att hon sitter ensam på tuben hela vägen hem på kvällen. Och på lördag kommer mor o systrar o mammas dejt :P Får se om Jonas pappa o Irene kommer över på söndag, i så fall blir hela helgen full med saker :D Återstår att se.

Åker ner till flen den 6e igen. Ska ut då är de tänkt. Men ja vill ha ny kjol till dess. Ska nog ta mig en sväng upp till Centrum nån dag nästa vecka. Får se om Elin o Lukas kommer upp så kan ja lura med mig henne upp haha.

Nej, de här duger inte. Göra lite nytta kanske. :P

Kommentarer
Postat av: Elin O

Trevligt, fullt upp....



Jag kommer upp i nästa vecka...

2010-10-21 @ 09:15:54
URL: http://megaelin.blogg.se/
Postat av: Nea

Om du åker ner, kan du köpa med dig turkiskt äppelte? Vi är desperata:-) El så kommer jag upp!

2010-10-25 @ 15:24:43
Postat av: Helena

NEJ!!! Du MÅSTE komma upp :D De är ju inne på söder jag köper de :D men kan kolla ÖB idag när jag ska dit :D

2010-10-26 @ 09:26:25
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: Nea

Hm ja SKA, vet bara inte när,flytten tog tid o kraft,o massa pengar, har unnat oss en kryssning nu på söndag då det är höstlov, men vid nästa barnbidrag så tar jag tåget upp, måste ju se hur ni har det!Miss you,kisses

2010-10-26 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0