Fy va irriterad jag kan bli ibland

Sen vi flyttade från stan har jag och mina vänner så klart tappat kontakten lite, inte så att vi inte hörs, men vi ses liksom inte lika ofta.
Och jag är rätt bra på att glömma höra av mig, likaså mina vänner. MEN det finns just en person jag kan reta mig fruktansvärt mycket på. Innan har jag liksom inte brytt mig men känner nu att jag är less på att ens försöka. Så tänker nu sluta med det. Varje gång det är något som blivit bestämt så är det tusen andra saker som dyker upp som jag får veta i efterhand. För det är inte så att det blir inställt typ dagen innan utan personen hör liksom inte ens av sig. Så de senaste gångerna har jag räknat med att det inte blir nått av och planerar in annat. Och jag har aldrig fel. Denna gång frågade jag själv om det skulle bli nått av, men neheeeee då, de va ditt och det va datt som va viktigare. Hade jag inte frågat själv så vet jag till 100% att den inte hört av sig heller.

Störande "vänner" va? Ja ja, lägger inte mer energi på det än så här, är inte värt det.

Imorn så ser dagen lite ovis ut... Jonas är iväg nu och jobbar natt så han kommer sova hela förmiddagen tills efter lunch. Sen vet jag inte vad han har för planer... Jag däremot är sugen på att handla hem lite till helgen, lite godis och sånt liksom. På lördag ska vi ju äta lite gott så då slinker nog ett glas vin ner till det, så måste handla på systemet också. Öl lär inte behövas eftersom grabbarna ska på öl provningen.

På fredag åker vi ju ner till Hedlandet. Får se om jag hittar nån fin topp till kryssningen... tråkig som jag är äger inga "gå-ut" kläder utan bara massa urtvättade halv slitna bas linnen, inte så kul att ha på sig på en kryssning va? Tror jag ska ha jeans o klackar. Är ju inne så kan ha öppna skor, eller stövlarna funkar också. Kjol är jag inte sugen på, har alltid samma hahha :D
MEN tillbaka till Hedlandet, ska kolla blommlådor och krukor och sånt med. Måste börja plantera snart. Hittade massa fint på plantagen som jag tror jag ska köpa. Kommer blir så mysigt så :D

Nehe, om jag skulle försöka sova lite.... Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, känner igen sånna "vänner". Inte kul!

Men vad jag blev sugen på att åka till hedlandet, har inte varit där sen jag var liten typ. Jag kanske skulle planera in ett besök där snart!?

2011-04-20 @ 23:52:31
Postat av: Helena- Mamma till Vincent

Nej inte alls kul! Men jag har slutat räkna med den vännen. De roliga är att de alltid är hon som vill ses och det måste bli så så snart jämt, men hela tiden så hittas de på annat istället. NEJ TACK! Eller hur, jag har inte heller varit där sen jag va liten. minns knappt hur det ser ut :D Bara planera in en resa :D

2011-04-21 @ 00:01:50
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: Tova

usch, jag känner gott och väl igen vissa såna där "störande" personer... :/

vad tråkigt att du tappat kontakten med folk, själv märker jag ingen skillnad eftersom alla mina vänner bor utanför stan. Tvärtom känns det också lättare att hitta nya kontakter i Solna, inte lika "anonymt" som i stan på nåt vis :)

2011-04-21 @ 18:44:32
URL: http://trasslet.se
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Fan vilken störande vän du har... ingen riktig vän som gör sådär så jag tycker du gör helt rätt i att skita i henne/honom.



Ja gud det är så häftigt nu när hon går. Det går dock inte så fort än men oj vad glad och stolt hon är när hon vaggar fram, hihi så söt. När började Vincent gå? Ganska tidigt har jag för mig?



Nu mår jag som tur var bra igen, peppar peppar. Blivit sjuk 2 gånger, blää. Och graviditetsillamående verkar vara över också. Så jäkla skönt att slippa det. Men nu är man i den här perioden att man inte känner sig gravid, du vet - illamåendet och tröttheten har lagt sig (är i vecka 13-14 typ) och magen syns inte jättemycket. Men jag vet, att snart säger det poff :P. Magen är dock ganska stor på kvällen men inte så folk utifrån skulle se att jag va gravid tror jag. :)



Hur är allt med er då? Vad roligt med kryssning, vill också. Skitlänge sen jag åkte. Vad var det för båt ni skulle åka? Kostar? Sugen på en kryssning i sommar :)



Puss o kram <3

2011-04-21 @ 20:39:08
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: R.

Det är bättre att låta sådana relationer att rinna ut i sanden. Man lägger ner onödigt mycket energi på det och det slutar bara med olycka då. Har man försökt prata med denna person och inget händer skulle jag också sluta försöka. Lycka till!

2011-04-24 @ 10:13:47
URL: http://4sekunder.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0