Här är grejerna jag fick från H&M

Idag fick jag ju mitt paket från H&M :) Beställde mest för att jag spanat in en klänning. Va lite orolig att den inte skulle passa, men den blev perfekt :) Tänkte visa er vad jag fick mer i paketet :)



HÄR är klänningen jag längtat efter! Ska användas första gången på bröllopet i sommar :D Fin va?


Klicka på bilderna för att förstora dom. :) Beställde till Vincent med.



Alla bilder är lånade från H&Ms hemsida.

Nu längtar jag tills nästa paket kommer :) Jag fick ju tag i den där super populära klänningen från Bohemian Deluxe, eller jag fick tag i 3 stycken faktiskt :) Vi är ju fler som ville ha den :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

vems bröllop är det du ska på? :)



sån där tigerpyjamaser har jag tittat på i flera dagar nu, haha :)

2011-04-02 @ 11:42:51
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0