Kryssningen

I söndags var det äntligen dags för kryssningen. Jonas körde ner mig till terminalen. Var där ganska tidigt, så jag fick stå i nästan en timma och vänta på de andra. Men solen sken och det va super varmt så jag led inte direkt. :) När de andra väl kom gick vi in till slussen och köpte oss kaffe. Ville inte sitta inne i de två timmarna som va kvar tills påstigning. Kom tillbaka lagom tills dess och det rullade på ganska fort. Ölen öppnades så fort vi kommit till hytten sen jäklar var det fullt drag hela natten :D Vi va uppe på däck, käkade, shoppade och så innan det var dags att fixa oss. Mamma och Cina gick till Puben och lyssna på Andreas medans Fia och Jag gjorde oss klara. Oh jisses så snygga vi blev :D
21:45 var det dags för Barbados att spela och heeeela båten gungade i takt till musiken :D Vi dans och drack, vi dansa och drack. Skratta så vi nästan kissa på oss, trampa folk på fötterna o gjorde allt för att få en lyckad kryssning. :) Fia och jag fortsatte natten på discot. Tror vi va tillbaka i hytten runt 3.30. Mamma o Cina hade precis lagt sig, men inte somnat, så när vi fått av oss våra paltor låg vi en bra stund o kackla. Eftersom jag har inställd väckarklocka i huvet så vakna jag vid 7 och vid 8-8.30 gick vi upp. :D  Första ciggen va inte så speciellt god, så vi gick ner igen o duscha o gjorde oss fina. Mamma och Fia gick o köpte kaffe och när de kom tillbaka gick Cina och jag och åt frukost.

Jag va så inställd på att behöva knäcka en öl direkt på morgonen. Vi drack massor, verkligen massor, så trodde vi skulle må dåligt hela högen. Plus att man knappt han sova. Men ingen av oss mådde dåligt :D Under dagen blev det mer shopping, lite mer fika och sen spelade Barbados en sväng igen innan vi skulle av :D

Vi dansade nästan non-stop från 21.45 till 3.30, och kroppen är fortfarande helt slut :D Hade klackar på mig och fötterna lider fortfarande av dessa hahah. :D Vill man vara fin får man lida pin? ;) Har träningsvärk i hela magen och lite smått hes. :D

Så kul som vi hade har jag inte haft på bra länge. Och så fort ett nytt tillfälle ges så kommer vi säkert åka igen :D Men först måste vi ju veta när Barbados spelar igen :D

Bilder har jag inga, bara fia och mamma som hade kamera med sig, så jag säger till när syster lägger upp bilder istället :D

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Vad roligt ni verkar ha haft på kryssningen. Skönt att ni slapp bli bakis fast ni druckit och festat så mycket ;). Kryssning är alltid kul att åka på, känner att jag också vill åka iväg. Hoppas det kommer upp bilder från er resa :)

PUSS <3

2011-04-27 @ 11:17:42
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Riikka

Det där låter som om ni hade det superbra :) Det tycker jag absolut en heltidsmamma kan få unna sig :D Kanske kan du stjäla en bild eller två och lägga upp :D

2011-04-27 @ 11:28:13
URL: http://4sekunder.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0