På begäran av systeryster

Nu är det så att igår blev jag tillsagd att mobilblogga med bilder mer. Problemet är att min mobilkamera är super seg och inte alls rolig. Så jag hinner liksom inte fånga de roliga grejerna på bild med den.

DÄRFÖR tänkte jag snällt dela med mig av bilder från stora kameran. Hade egentligen bestämt att inte lägga in bilder på den här datorn, men nu fick det bli så i alla fall.

För att göra arbetet med att lägga in bilder behövs musik, så Vincent och jag bestämde tillsammans att Bruno Mars får göra oss sällskap.

Jag har börjat tänka mig för när det gäller bilder på Vincent. Nu börjar han bli så stor och så, så jag vill inte blotta hans liv för mycket. Men såklart nån enstaka bild här och där tycker jag fortfarande är okej.




Han hitta sin box som han ville bära runt på :D



Gosa är ju helt klart en favorit syssla <3



Kasta ur pappas strumpor och kalsonger är också kul. Han låg och gosa med kallingarna, men hann inte få med det hela på bilden :D



Åh så fint det blir :D



"Var är näsan?" Just det. där är det ja :D



"Var är huvudet då?"



Gosa med bara golvet går visst också bra :D



Träffade grannen och hans 2 åriga dotter Amina utanför porten en kväll. De hade varit och köpt sig lite glass och Amina ville gärna dela med sig av den till Vincent.



Han delar gärna med sig av godsakerna han har :D Pappa var knappast sen på att äta heller :D



Mmm va gott det va :D
(Ska dock tilläggas att hans lilla mage är inte van vid massa söt och det va bara en stund innan sängdags. Resulterade i att han fick jordens magknip och va helt hysterisk och bara skrek och grät. Men en alvedon senare somnade han, vaknade några timmar senare och va hungrig.)



Linsskyddet gillar han att leka med när kameran tas fram. Ska alltid försöka sätta tillbaka det på kameran :D



Ligga hos mamma och bli killad tycker han är super kul :D



Så här ser det ut när pappa ger mig yoghurt :D Gott, kladdigt och roligt tycker Vincent :D

Nu har jag inga fler bilder att bjuda på.

Sitter och väntar på Jonas som varit iväg nästan hela dagen. Först sov han fram till nästan 10.30 sen drog han direkt när han vaknade. Skulle in till Söder och slänga gammalt byggskräp från gamla vinden. De hade tydligen åkt ut till Nacka Forum med där han köpt nån present till Vincent. Hmm, vad kan det vara? Nyfiken :D

Ja ja, jag tror min förkylning håller på att ge sig. Fick sova hela natten i natt utan att hosta, vilket jag inte gjort på en hel vecka. Känner dock att jag skulle behöva få sova ut nån dag. Sen Vincent kom till världen har jag knappt fått nån sovmorgon om inte Vincent själv valt att sova länge. De övriga gångerna kan jag lätt räkna på bara en hand. Men imorn tror jag Jonas snällt får kliva upp med Vincent.

På måndag ska Vincent och jag åka till Bällsta och vara med en dagmamma där ute. Ska göra en studieuppgift istället för APU. Ser jag fram emot. Får även träffa 3 dagmammor till som vi ska sätta Vincent i kö hos :D

Nu måste jag nog avsluta här, blev ett låååångt inlägg men Vincent vill ha min fulla uppmärksamhet märker jag :)

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Aaaw lilla Grisen :) Nää exponera för mycket ska man väl inte, nån enstaka bild sådär är ju okej, däremot ska man ju aldrig lägga ut nakenfis bilder (alltså där man ser snoppen/stjärten).. Kram & puss

2011-04-09 @ 15:20:36
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Nicole

Nej jag har funderat skitmycket på de där med bilder på nätet på våran bebis, gäller ju att tänka framåt och jag vet inte, än så länge är magbilder de enda jag delar med mig av så ul bilderna får man se på mms eller irl :P och kommer nog vara ganska försiktig med vad för bilder man lägger upp sen på lilla skatten :)



Men eran lillkille är för jäkla söt :)

2011-04-09 @ 18:44:25
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Vilken sötnos till son ni har :) stor han har blivit, och fått mycket tänder ser jag. Va jobbigt att han fick magknip av glassen - stackarn.

Pussokraaam

2011-04-09 @ 22:19:54
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Hennu

Åh vilken sötnos Vincent är! Har han lärt sig gå helt och hållet nu? På egen hand alltså. Hihi. Mys!



Svar: Det är så, så jäkla irriterande och jobbigt! Känns ibland som att man vore ensamstående, inte ekonomiskt, men sysselmässigt. Det var inte det här man hade räknat med, inte jag iallafall. Men ändå vet jag att det är normalt att behöva jobba övertid, men SÅHÄR mycket och SÅDÄR många timmar? Det är sjukt tycker jag. Usch! :(



Kram!

2011-04-10 @ 08:19:21
URL: http://livsdiamant.blogg.se/
Postat av: Hennu

Vad menar du med att blotta Vincents liv? Menar du antalet bilder eller vad man visar för foton, tex naket osv?



För själv anser jag att det inte spelar någon som helst roll hur många bilder man lägger ut, så länge det inte är naket osv på dom liksom! Men mängden har ingen betydelse, tycker jag :)



Kram!

2011-04-14 @ 19:51:04
URL: http://livsdiamant.blogg.se/
Postat av: Karstensabrina

Hi, very nice site! Good luck!

2011-10-26 @ 11:52:53
URL: http://karstensabrina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0