Vilket matvrak till son vi har!

Dagen middag blev korvstroganoff och ris. En av Vincents absoluta favoriter. Brukar alltid ha röd paprika i och de vill han gärna äta mycket av, men idag hade vi ingen hemma och jag behövde inte handla nått annat idag så jag hoppa över den.
När maten va klar och jag la upp på våra tallrikar råka jag lägga på tok för mycket mat åt Vincent, hans portion blev lika stor som min egen. Han äter aldrig upp det här tänkte jag direkt. Men han åt o åt o åt, tills det inte fanns nått kvar. :D Antingen var han super hungrig eller så va maten bara god. :D
Känns ju så bra, som jag tjatat om innan, att han verkligen gillar vår mat. Det finns inte nått tror jag som han inte äter. :D

Ja ja, idag körde jag igen :D Gick så där idag hahahahha. Vi åkte ut till samma ställe som igår, men redan efter 2a rundan så fick jag panik för att jag inte tyckte Jonas informerade mig i god tid innan jag skulle svänga. Jag har ju liksom ingen rutin på när jag ska koppla och växla ner och allt va det nu heter. Så jag stanna bilen och bad att få åka hem istället. Rätt onödigt att ens åka ut. :S Men när vi nästan va hemma så körde Jonas in på vägen mot badet och jag fick köra där denna gång. Så körde till badet och tillbaka till stora vägen. Massa kurvor, smal väg, snäva möten och dålig sikt, men det gick bra faktiskt. Jonas tyckte det i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Nicole

klart de gick bra :) ena gången när jag körde med mamma så var jag färdig att ställa bilen, ta skylten och gå hem, hon är så hispig hon så de gick inte alls toppen alla gånger :P



SV: Ne precis när dom är små är de liksom okej men de finns ju så sjukt många sjuka människor där ute :S säger ju inte att du gör något fel alls utan jag tycker du lägger ut lagomt mycke bilder eller vad man ska säga, men jag oroar mig redan ja, haha hönsmamma man lär bli xD

2011-04-13 @ 21:41:39
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0