Dags att skriva lite?

Oj oj oj, har tänkt så många gånger de senaste dagarna att det är dags för en uppdatering. Men vet inte vad jag ska skriva.

Helgen hade massor skoj att bjuda på. I fredags jobbade jag min sista dag på skarp och det avslutades med en trevlig aw :D
Lördagen bestod av massa städ och förberedelse då vi hade en liten baby shower inolanerad för Daniela. Vi hade det super trevligt allihop :D
Under natten blev det dessvärre ett besök på Astrid lindgrens då vi misstänkte att Vincent hade falsk krupp. Visade inget då men ska avvakta och gå och kolla upp det igen.

Så, i söndags var vi trötta och sov lääääänge. Inte tillräckligt för min del då jag skulle på kryssning sen.
Men men, åkte iväg och mötte upp de andra party-glada damerna vid terminalen sen jävlar körde vi :D
Jag måste dock erkänna att jag körde lite för hårt. Hade några minnesluckor när jag vaknade sen. Men oj vad kul jag hade! Med tanke på dom senaste månaderna som varit så var detta något jag verkligen behövde!
Så tack till er alla för denna resa, den glömmer jag aldrig!
Vi träffade så sjukt roligt folk och vi hade besök i hytten nästan från det att vi klev ombord :) typiskt oss ;)

Men nu är vardagen här igen. Jag söker massa nya jobb och väntar på att turen ska komma till mig.
Vincent fick vara hemma med mig idag och ska även få vara det imorn. Då har jag tänkt sätta Vincent på bakning. Ska göra pepparkakor och lussebullar tänkte jag :D

Jaha, mer än så hade jag inte att bjuda på. Men lite ny lösning fick ni i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Nea

Skönt få komma iväg lite, få egentid/vuxentid. Inte för att ungen är jobbig på något sätt men man är ju mer än bara mamma. Har som sagt fått en 50%tjänst o får börja stämpla nu, har dock inte råd åka hit el dit med julblommor el paket. Kommer ni ner nåt? Vi tänkte ha julmiddag helgen innan jul, ni är hjärtligt välkomna. Kram

2011-12-09 @ 08:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0