God jul!!

Lämna ett litet inlägg såhär dan före doppare dan :) imorn firas det jul i alla hus, så då kommer jag inte lämna er en hälsning.

Vi firar julen i Tyresö hemma hos Jonas bror med familj. Och på söndag åker vi ner till min familj och firar.

Var ute igår kväll och köpte klappar. Gick väldigt väldigt fort! Tog de vi skulle ha sen åkte vi hem :) världsfred effektiva :) inte alls så mycket klappar som förra året, men det gör mig absolut ingenting! Det blev lite för mycket att öppna då. Dessutom har klapparna i alla fall till Vincent kostat mer i år så då får han färre :)

Ikväll ska vi spela Bingolotto :) jag och Jonas bara dock. Köpa lite glögg och kanske en flaska vin. Nötter köpte han åt oss igår så vi kunde mumsa på ikväll :)

Tror min vän Sophie kommer förbi under förmiddagen med, köpte Marianne kulor åt henne på kryssningen så dom ska hon hämta upp :)

Har fått låna skidkläder av henne med. Super tack för det gumman!! Hon hade tänkt på precis allt :) goggles, strumpor, tröjor, vantar, ja ALLT :)
Nu ska vi ha tag i lite åt Jonas med. Blir nog en sväng förbi det nyöppnade decathlon i bromma blocks :) bra öppningspriser tydligen :)

Ja ja, massa svammel nu märker jag.
Men ville bara önska er en riktigt god jul! Hur kommer ni fira denna helg??

Vad ni än gör, så tänk på att ta hand om varandra, kramas mycket och kör inte om ni druckit!!


Kommentarer
Postat av: Hennu

Har man barn i familjen ska man inte dricka alls, en eller två julöl tex till maten, men annars ingenting! Det är jag helt emot.. Är inte du det? :)



Tänkte på det, att vi (du och jag, samt många många mer) har barn i vårt/sitt hem. För mig är julafton barnens dag = alkoholfritt helst.



GOD JUL!!!! Kramis.

2011-12-23 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0