Hallå där ute!

Sitter i soffan och kollar på böda camping. Ska ta mig ett varmt bad efter det tänkte jag. Har en bok hemma sm jag länge velat läsa men inte riktigt vågat, men tror jag ska börja läsa den idag. Varför gråter inte emma, ni vet om barnamorden i Arvika. Jag är inte gravid, jag ska inte gifta/förlova mig. Jag har fått en julklapp i förtid som jag blev jätte glad över :) Idag blev hemme så gott som klart, äntligen! Har haft kartonger kvar här uppe och säckar med massa leksaker. Men idag tog vi tag i skiten och förflytta det ner till källaren. Hyllan vi köpte för flera veckor sedan kom upp igår så nu börjar det se ut som ett riktigt hem :D Nästa vecka är det dags för julklapps shopping. En enda julklapp till Vincent har vi köpt. Men i veckan ska vi ut bland allt annat folk och shoppa :) Nere nej, kolla klart böda sen bada ;) där fick jag till det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnamorden var i ARBOGA !!

2011-12-17 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0