Men ååååh

Jag har liksom något som jag skulle vilja skriiiiika ut, men har lovat att inget säga än :D det handlar inte om någon person eller så, utan det handlar om mig själv och något otroligt fint!!

Jag är super glad i alla fall, så mycket kan jag säga. Och överraskad, det är jag verkligen :D

Men jag kommer avslöja vad det är när tiden är inne :D håll er till tåls tills dess :)

Igår åkte jag in till stan och mötte upp herr och fru Nyman och Danne. Hade inga planer alls och det lät roligare än att sitta hemma. Köpte absolut ingenting men det va trevligt!
Vincent klagade inte en ända gång på alla timmar där inne. Han skötte sig verkligen exemplariskt :) skönt att han är en sån som finner sig i vad vi gör :) änsålänge haha.

Idag blir det att plocka lite här hemma och dammsuga av golven och tvätta dom. Slänger nog i en maskin tvätt med när jag ändå är i farten :)

Till något heeelt annat. Jag fick ju dator i present när jag fyllde tidigare i år. Efter vår resa till Grekland slutade den fungera. "key 2 stuck" stod det bara. Här om kvällen testade jag den igen efter månader av vila, och den fungerade!!! Ni kan tro jag blev glad. Skönt att ha min gamle vän tillbaka :)

Jaha, det var allt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

du är gravid ;)

2011-12-11 @ 11:51:58
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du ska bli fru Blom

2011-12-15 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0