Min tidiga julklapp :)

Jag har fått en ipad2 i julklapp, en vit dessutom :D är så galet jävla nöjd över den så ni anar inte. Den har jag haft stoooor användning för i mitt jobb sökande :) en trogen vän :)

Så, inte gravid, ska absolut inte gifta mig. Har bara blivit sjukt beroende av ytligare en Apple pryl. Brukar visst ha den effekten på folk. :) iPhone 4 och iPad, jo jag tackar jag :)

Och på tal om iPhone. Har varit ute i Tyresö (hur vi tog oss dit kommer snart) ikväll hos Vincents farfar och Irene :) druckit massa kaffe och glögg. Tittade även på svenska hjältar, nån mer som satt med tårar i ögonen genom hela programmet?
När vi var där i alla fall så spårade Janne och Jonas som vanligt in på tekniska prylar. Efter ett tag tar Janne fram en stor kartong och till mig förvåning är det något jag velat ha sedan jag blev med iPhone, högtalare :) men värsting grejen (enligt mig eftersom jag blev så glad) liksom. Boombox högtalare så munkar jag bara sätta i min telefon i den och dundra av taket på huset :) det är ett sjukt jävla ljud i den :) har inte haft högtalare av denna grad sen jag bodde i Flen :) på tiden med andra ord :D
Börjar visst stiga mig lite åt huvudet detta känner jag, men jag är så sjukt glad :D

Så, vår färd till Tyresö ikväll. Jag körde PUNKT. Jag har aldrig kört på motorväg innan, har aldrig bytt fil, har aldrig behövt titta i dödavinkeln, har aldrig kört bland så mycket trafik innan. Ikväll gjorde jag det och vad nervös jag var. Det gick bra om man ser till att det va min första gång. Eller det gick jävligt bra! Så stolt över mig själv att jag bara körde iväg utan att ens tänka. Fram kom vi, bilen hel och vi hela. Tog lite längre tid än vanligtvis, men jag körde lagligt och lugnt :D
Skulle dock inte göra om det under dagtid, men såhär på en kväll skulle jag lugnt göra om det :)

Sådär då, nu avslöjade jag vad det var som gjorde mig så lycklig, besvikna? ;) det var inte roligare än så för er, moahahahahahah ;)

Nu glädje-skuttar jag vidare :) god kväll!!


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

jag som var säker på att du var me barn

2011-12-17 @ 00:15:49
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

så det är helt över mellan er?

2011-12-17 @ 11:01:00
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0