Resumé av 2011

Tänkte slänga ihop en kort resumé av det gångna året.

JANUARI- Vincent firade sin första födelsedag 21/1. Vi hade kalas hemma med alla våra nära och kära :)

FEBRUARI- Jag firade min födelsedag sista helgen i februari (fyller 3/3). Fick mycket fint i present, ny dator bland annat. :)
mamma opererades i början av månaden så jag tog Vincent med mig ner för lite uppmuntran och hjälp hemma :)

MARS- jag fyllde, pappa fyllde, mamma fyllde och Alvin blev ett år :) förutom massa firande så lärde sig Vincent gå i mars. Vilket såklart var stort för oss alla :)

APRIL- Vi åkte på Barbados kryssning på påsken. Det var jag, fiia, mamma och cina. Hade såklart skiiiit kul :)
Beställde även vår nya bil i april :)

MAJ- mamma och Fia kom upp mors-dags helgen. Vincent hade dessvärre tredagarsfebern och var lite hängig under tiden. Men vi fick vårat gjort som vi planerat ändå :)

JUNI- åh, det ringde i kyrkklockorna. Bröllop på menyn :) på självaste midsommarafton var vi bjudna på bröllop i Eskilstuna då Linda och Göran stod vid altaret <3
Reste även till Grekland precis efter midsommar :)

JULI- var i Grekland första tiden av juli.
När vi kom hem hade vi bestämt att vi skulle köpa katt. Så blev det med, fast 2 st. :) så himla Goa killar. Dessvärre kunde vi inte ha dom kvar sen :/

AUGUSTI- det var här allt startade. Ni som vet, ni vet. Ni som inte vet, synd!
Vincent började även förskolan i mitten av augusti :)

SEPTEMBER- jag började jobba på skarp kommunikation.
Vi flyttade från råcksta till Bromma.
Åkte även på ny Barbados kryssning med samma glada gäng som innan :) denna gång träffa vi även Maria! Har inte setts på bra länge så det var riktigt kul :)

OKTOBER- bara massa jobb. Så mycket att systrarna kom upp och hjälpte mig med Vincent :) kul med sällskap i 2 veckor :)

NOVEMBER- fick veta att jag inte skulle få fortsätta på skarp, på gott och ont.
Åkte även på en liten tripp med Sophie och Therése från skarp :) kollade Flens julmarknad sen shoppade vi (mest jag) på lager 157.

DECEMBER- jobbade min sista dag på skarp den 2/12. Avslutades med en se med unionen gänget :)
Hade babyshower för daniela den 3/12. Åkte även till akuten den natten med Vincent.
4/12 var det dags för ny Barbados kryssning :) om jag bara kunde minnas hur kul det var skulle det underlätta när jag berättar om den. Men kul hade jag, tro mig!!

Julen har varit mysig! Vincent har fått så mycket fint! Tack alla ni!

Imorn skålar vi in det nya året! Ett år jag hoppas bli mycket bra!

Startar med en intervju till på ett barnskötare jobb jag sökt. Behöver två ja och ett har jag redan fått! :) håll tummarna!

Sen åker vi till Sälen jag och Jonas! Ska lära mig åka skidor och sen ska vi eventuellt åka på en scooter tur.

Jag fyller även 25 i mars, vilket jag tror firas på nån kryssning igen :D Vincent fyller 2 år om några veckor.
Jonas ska operera näsan den 19/1 igen.

Hur resten av året ser ut får vi såklart se :) men vi håller tummarna för att det blir ett bra år för oss alla!

Så, gott nytt år på er! Hoppas ni haft ett bra år!


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

har jonas näsproblem?



Du har tur med interjuver :) vad kul :) håller tummarna.



Jag e glad att jag åkte på den kryssen så att vi fick kontakt igen :) <3

2011-12-31 @ 10:56:41
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

sv:



aaah okej :)



När jag var liten så snarkade jag massor så jag opererade bort mina polyper. Det hjälpte. Hoppas det blir bättre för Jonas nurå efter nästa operation :)



Vänta bara helena, det var inte sista gången du o jag gnussade ;) Gillar att du vågar busa till det. Lixom klämma här o där o hålla på :)

2011-12-31 @ 20:37:37
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0