Tandådalen

5-8 januari kommer jag vara i tandådalen! Ska äntligen få lära mig åka skidor :) jag ser fram emot resan som satan!!
Tänkte åka på en sista minuten till något varmt ställe först, men datumen ville inte riktigt som vi ville. Då blev jag helt plötsligt sugen på att lära mig åka skidor, så nu får jag chansen. :)
Har bokat en privat lärare i 2 timmar, så under den tiden borde jag verkligen hinna lära mig grunderna :)

Jag får låna alla skidkläder av sötaste Sophie så ska vi köpa kläder till Jonas bara :) allt det andra får vi hyra där uppe sen :)

Åh det ska bli sååå kul!!

Idag var jag även på intervjun. Tycker det gick bra faktiskt. De skulle ringa med besked redan imorgon så nu håller jag tummarna :) ni också va?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nää, ischoklad är äckligt! Ska du ha det får du köpa med dig! ;)

2011-12-19 @ 23:57:02
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0