Alltså, tycker det är lite roligt att mobi...

Alltså, tycker det är lite roligt att mobil blogga faktiskt. Sen Vincent kom och Jonas köpte mig denna telefon/dator så har jag knappt öppnat min riktiga dator. Har ju allt i telefon, mail, alla bloggar, tidningar osv. Känns bara jobbigt att sitta vid datorn, den ska ju Vincent bara leka med heeela tiden. Nu dock tror jag Jonas skulle bli glad om jag började använda min dator ordentligt, eftersom jag fått en ny. Vi har även skaffat oss en stationär dator. Så idag fixa vi det sista rummet. Köpte skrivbord mm så nu ser det ut som ett litet kontor :)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Det är så himla smidigt att blogga via mobilen xD Jag har kommit på mig själv att göra de jätteofta fast datorn står en halvmeter bort :P

2011-02-20 @ 11:31:15
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0