Fick det att fungera!!!

Igår provade jag igen detta med mobilbloggandet :) Och det funkade denna gång :) wooohooo! Känns bra :)

Igår fick vi besök av Angelica och Sofia, blev massa snack (så klart) och kaffe :)

Idag händer det inte alls mycket. Ska nog ta en promenad i det vackra vädret. Ska kolla kylen om det är något vi måste handla hem när jag ändå är ute. Tror det blir hemma gjorda hamburgare till middag ikväll :) SÅ gott!
Mailade precis min lärare, är massa i studierna just nu som jag ska besöka massa olika ställen... men har ju lite svårt med det eftersom jag har Vincent hemma fortfarande. Men men, hon brukar kunna hjälpa mig rätt bra :)

I helgen händer det väl ingenting. Får se om vi tar en tripp till Tyresö och besöker Jonas mamma, hon ringde här igår och ville att vi skulle titta över. Så i helgen är egentligen bara då vi kan sen har Jonas jour nästa vecka o ska på kryssning osv. Jag antar/tror att vi ska fira min födelsedag på söndagen den 27 med. Så om nån har vägarna förbi så är ni välkomna in på lite kaffe :)

Men men. Vincents utveckling har jag knappt skrivit nått om den sista tiden. Kan bero på att det knappt händer nått. Men han blir bättre och bättre på att stå utan stöd. Igår tog han ett halvt steg själv. Längre än så har vi inte kommit än :) Men när han är redo och mogen så kommer det :) Känner ingen stress. Gillar ju lite den här Montessori- pedagogiken, där barnet lär sig av sig själv.
Vincent har blivit så otroligt gosig. Kramas väldigt mycket och så fort han har nått i händerna lägger han det på axeln och lutar huvudet emot det :) Riktigt hääärlig! Massa tänder så klart, tror vi är uppe i 9 stycken.
Det va nog allt faktiskt tror jag :) Säkert glömt nått men det till hör ju vanligheten här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0