Händelselös helg!

Hade lite planer denna helg, men med detta väglag som blev idag så lär vi inte våga oss ut på nån längre färd. Men men inget att göra något åt.

Veckan har gått fort. I går var jag och kollade synen, visade sig vara sämre än jag trodde. Jag som tycker jag ser ganska bra utom när jag läser och så, men jag hade fel. Brytningsfelet hade blivit en aning sämre på ena ögat medans det andra ögat blivit bättre. Så ja, hennes rekomendationer var att jag skulle börja använda glasögon om dagarna med. Så jag köpte ett par och fick ett par på köpet. Bara att lära sig använda det igen då :)
Så om 1-2 veckor kommer dom.



Dessa ska pryda min näsa är det tänkt. Vad tycker ni? Helt okej va?

Jaha, annars så gick vagnen sönder idag. Inte så att den inte går att köra. Jonas skulle lägga in den i bilen och bygeln (ni vet det som sitter framför barnen) går sönder. SUCK! Ser helt CP ut utan den så nu är jag lite irriterad. Vill inte köpa ny vagn heller, Dels är jag så in i nordens nöjd med den här vagnen sen hittar jag ändå ingen annan jag vill ha. SKIT! Måste försöka få tag i en sån bygel. Lite säkerhets grej med. Visst att han ska vara fastspänd, men utan bygeln måste han sitta helt fast och det kommer han inte gilla i sommar. Ja ja, jag måste fixa en helt enkelt.

Men men... Hade väl inget mer att säga än så. Men jag återkommer när jag har nått nytt på hjärtat, låter det bra?

Kommentarer
Postat av: daniela

Vad var det för vagn? den från babyland?

2011-02-13 @ 07:56:20
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0