Jaha?

Har ingen bra rubrik idag, kan bero på att jag knappt vet vad jag ska skriva haha. Igår va det alla hjärtans dag ju, vi brukar aldrig fira det, men igår fixade jag mat och en lite (men fördjävla dyr) present till Jonas. Eftersom han inte visste nått så förväntade jag mig så klart inget från honom. Men hem kom han med en bukett med tulpaner. Har aldrig gillat tulpaner innan, men i förra året så började jag köpa hem det. :)

Sitter och försöker plugga nu när Vincent ändå sover. Men fan va svårt det är att få tag i information. Måste ha tag i personer som jobbat för stockholmsstad, men ingen verkar vilja prata med mig eller svara på mina mail. FAN! Ja ja kan inte göra så mycket mer än så.

Börjar bli riktigt hungrig. Blir nog lite pasta m. carbonara.

Idag ska Jonas spela badminton, så då får han köpa mat med sig hem. Känner inte för att gå ut i detta väder, bara snöar och snöar. Kallt är det ju också :S Veckan i övrigt har vi inga planer för. Ibland känns det skönt, men fan va rastlös man blir när helgen väl kommer. :/ Nästa vecka på fredag ska jonas med jobbet på kryssning, så där försvinner den helgen. Under veckan sen fyller jag år (dock absolut inget att fira) sen helgen den veckan ska vi åka till pappa och fira hans födelsedag och plocka med oss syster till sthlm. :) Ska nog gå ut den kvällen och ta en öl, bara vi flickor :) Nån som vill följa med?

Vi har bestämt oss för att inte ta nån utlandsresa i sommar i alla fall. Blir en tripp runt om i Sverige med besök på olika barn aktiviteter. Kolmården en natt i alla fall, det är nog det ända vi kommit fram till än så länge. Men det finns ju härliga badställen och kryssningar man kan åka. Ta båten över till nån ö här ute, ta med mat och så och bara njuta :) Visst låter väl det härligt?

Nu ska jag göra mig lunch innan jag blir allt för illamående :) Men vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0